Badanie dedykowane
Przejrzystość i przyjazność dla pracowników są wartościami, do których dąży wiele organizacji. W osiągnięciu tych celów bardzo przydatny może okazać się System Alarmowania Sedlak & Sedlak. Z doświadczenia badawczego wiemy, że wiele ważnych kwestii pracowniczych nie może czekać do corocznego badania satysfakcji.

Niestety, pracownicy na co dzień często nie widzą możliwości bezpiecznego przedstawienia swoich problemów czy pomysłów na zmiany. Proponowana usługa umożliwia pracownikom dokonania w dowolnym momencie zgłoszenia istotnego i wrażliwego problemu lub chęci uzyskania pomocy za pośrednictwem platformy gwarantującej im poufność. Osoba doznająca trudnej sytuacji, jak mobbing, dyskryminacja czy duży stres zawodowy, bądź też dostrzegająca w swoim otoczeniu nadużycia lub zagrażające bezpieczeństwu łamanie zasad pracy, uzyskuje w ten sposób możliwość zgłoszenia takiego problemu bezpośrednio zewnętrznemu konsultantowi opiekującemu się firmą.
  • bezpłatną, prowadzoną przez psychologa zieloną linię, o dyżurach działania wyznaczonych w różnych porach doby,
  • dedykowaną skrzynkę mailową,
  • formularz kontaktowy/ankietę dostępne na platformie badaniaHR.pl,
  • osobiste konsultacje z mężem zaufania, dostępnym w Państwa firmie w ustalonych terminach.
Zgłoszenie problemu ze strony pracownika nie wymaga podania personaliów, a jedynie informacji, które pomogą zlokalizować problem w ramach organizacji, jednocześnie nie naruszając komfortu i poczucia bezpieczeństwa zgłaszającego.

Uruchomienie usługi poprzedzamy osobistymi spotkaniami naszych konsultantów z Państwa kadrą, w ramach których wyjaśniamy działanie Systemu, instruujemy o dostępnych możliwościach zgłaszania problemu oraz bezpiecznym z nich korzystaniu. W ramach wdrożenia systemu przygotowujemy komunikaty informacyjne (wiadomości email, plakaty, ulotki, naklejki, banery do wewnętrznej sieci Intranet i na telebimy). Dzięki temu każdy pracownik będzie miał możliwość dowiedzieć się o Systemie i w każdej chwili będzie mógł się z nami skontaktować.

Zgłoszony przez pracownika problem w sposób zdepersonalizowany, i w razie potrzeby sparafrazowany, przekażemy Państwa działowi HR. Jeśli zgłoszeń będzie więcej, przygotujemy odpowiedni raport podsumowujący. W ramach usługi przekażemy Państwu także rekomendacje działań w zaistniałej sytuacji oraz zaproponujemy wspólne omówienie problemu.

Chcących pogłębić temat, omówić szczegóły usługi, poprosić o ofertę lub złożyć zamówienie prosimy o kontakt.